Mútua Igualadina

Amb La Mutua vam entrar en el món online creant una pàgina web on oferir contractacions de les diferents assegurances. Per alimentar la web vam definir una estratègia de continguts a la web, Twitter i Linked In complementat amb campanyes a Google Adwords.

Durant 3 anys vaig col·laborar amb l’oficina comercialitzadora d’assegurances líder a Igualada per introduir-los al món digital, potenciar-hi les visites i crear una comunitat online i, en conseqüència, aconseguir més contractacions d’assegurances de salut.

Per a la pàgina web, vaig coordinar l’equip de freelance i vaig ser responsable de l’estructura i el contingut. El primer va ser entendre els serveis de la Mútua per definir el contingut i donar-li una estructura. Amb aquest pas previ, el dissenyador va maquetar les diferents pàgines de la web perquè el programador les crees juntament amb un gestor de continguts.

Mentrestant vaig crear els comptes a les xarxes socials de Twitter i LinkedIn. Vam definir aquestes plataformes perquè és on trobàvem el públic objectiu, basant-nos en els actuals clients.

Amb la web acabada, vaig començar a redactar notícies i consells per dinamitzar la pàgina i alimentar els perfils a les xarxes socials. A part, a les xarxes socials i compartíem informació rellevant per l’audiència com ara notícies d’àmbit local i comarcal, festivitats, petits consells i recomanacions, etc.

Com a complement i enfocat més a l’acció de vendes en si, estacionalment promovíem diferents campanyes d’anuncis a cercadors per potenciar la contractació dels serveis de la Mútua.

Conclusió, quan tot estava engegat i funcionant, l’empresa va destinar una persona del seu equip a continuar dinamitzant els diferents canals de comunicació oberts i que havíem comprovat que funcionaven per a l’empresa.

1 + 1 =