Dutch Delight Barcelona

Una oportunitat amb la que vaig gaudir molt. Creativitat, dinamització, interacció, shotings, backstage i sobretot molt bona gent. El resultat, la consolidació d'una marca de roba: de local a nacional.

Dutch Delight, una petita marca de roba “alternativa” que cuidava molt el disseny. No només pel que fa al motiu estampat sinó també el disseny de la peça en si. D’aquí que un dels seus fundadors fos purament un dissenyador.

La marca tenia una botiga online preciosa, simple i funcional, però necessitava una empenta amb la comunicació i la creació de contingut per a la dinamització dels seus canals online.

Vam començar per un vídeo on expliquéssim l’essència del projecte: moda, art i disseny.

La base i principal fort de Dütch Delight BCN era l'”artesanalitat” de les seves peces de roba i de la marca.

L’objectiu era generar contingut que plasmés la visió de la marca a la vegada que promocionés els seus productes i aconseguir-ne la màxima difusió. Per això vam seguir les activitats de la marca: sessions de fotos per fer-ne el ‘behind the scenes’, els esdeveniments i presentacions de col·lecció, la participació en markets: des de mercats d’artistes a el REC Popup Stores.

Conclusió, el contingut va ajudar la marca a estendre’s arreu del territori nacional, aconseguir nous punts de venda físics al nord i sud d’Espanya i incrementar les vendes online.

10 + 2 =