Copasa

Copasa CP

Construcció de maquinària per a la indústria paperera

En Josep Maria va contactar per la necessitat real de millor la comunicació. Sobretot els aspectes gràfics de presentació de l’empresa.

La col·laboració amb ells va ser setmanal durant pràcticament un any. A dia d’avui encara fem col·laboracions puntuals.

Per començar vam aprendre què feien i com era el seu mercat, el seu públic i vam refrescar coneixements dels mitjans de comunicació tradicionals.

Per començar vam aprendre com funcionava el sector per, a posteriori, poder fer un anàlisis de la realitat comunicativa i les necessitats de l’empresa i el seu públic. A partir d’aquí vam dibuixar l’estratègia i vam començar a executar-lo, pas a pas.

Identitat gràfica.

  • Vam dissenyar una iconografia pròpia per identificar els serveis.
  • Vam maquetar nous catàlegs de presentació i de projectes
  • Es va aplicar la nova imatge a diferents suports.

Estratègia de comunicació.

Vam definir nous canals de comunicació per arribar al públic objectiu.

  • Creació i dinamització dels canals.
  • Producció de contingut per als canals.
  • Desenvolupament de campanyes per promocionar els canals

Com a sector industrial clàssic, els canals que més bons resultats donaven van ser els offline, revistes sectorials i fires. En formats online, les plataformes com YouTube o els grups de Linked In ens van servir per demostrar les possibilitats de l’empresa.

4 + 11 =